poniedziałek, 14 stycznia 2013

Katarzyna Grochola, czyli piękne imię mam..

Dział literatury zacznę od autorki, która ma naprawdę piękne imię, jest jedną z moich ulubionych autorek czytadełek kobiecych i mam do niej mały sentyment. A mowa oczywiście o Katarzynie Grocholi (piękne imię wiem, co mówię, też tak owe posiadam). Jedną z ulubionych, bo na podium dzielnie towarzyszą jej Joanna Chmielewska i Monika Szwaja (o których obiecuję napisać kiedy indziej). Dlaczego akurat ona. Wszystko za sprawą serii powieści o Judycie zaczynającej się bestselerem Nigdy w ŻYCIU! Tak nim przeczytałam tę książkę, też tak mówiłam czytanie książek, błe…. NIGDY W ŻYCIU!!! Ale to jest taka pozycja na rynku wydawniczym, której się nie czyta, ją się pochłania przy jednym posiedzeniu. Sentyment powstał w dużej mierze dzięki samej książce, która porywa wyobraźnię tak, że nie chce się od niej oderwać, nim nie skończy się książka. Pomógł jej film zrealizowany na jej podstawie dobry, ale w porównaniu z książką wypada blado. Oglądając film, byłam prze szczeliwa, iż czytałam samą powieść. I le wspaniałych momentów w niej będących bym straciła, oglądając film bez przeczytania Nigdy w Życiu! I tak oto za sprawą tej serii odkryłam, że czytanie może być przyjemne. Ile satysfakcji daje mi teraz porównanie przeczytanych pozycji z filmem powstałym na ich podstawie przyjemność z tego nieoceniona. Polecam! Oczywiście to nie są jedyne książki tej autorki. Poniżej przedstawię mój ranking skala 1(beznadzieja) -10 (Trzy S, czyli Super, Super i tak dla odmiany Super). Co kwartał podsumowanie rankingu.

Powieści:
Tytuły: Przegryźć Dżdżownicę

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Liczba stron: 92

Ranking: – Jeszcze nie czytałam




Tytuły: Nigdy w Życiu!

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo: W.A.B.

Liczba stron: 304

Ranking: – 10/10




Tytuły: Serce na temblaku

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo:W.A.B.

Liczba stron: 304

Ranking: – 9/10




Tytuły: Ja wam pokażę!

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo: W.A.B.

Liczba stron: 384

Ranking: – 9/10




Tytuły: Osobowość ćmy

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo:Wydawnictwo Literackie

Liczba stron: 256

Ranking: – 8/10




Tytuły: A nie mówiłam!

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo:W.A.B. + Wydawnictwo Autorskie

Liczba stron: 368

Ranking: – 8/10




Tytuły: Trzepot skrzydeł

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo:Wydawnictwo Literackie

Liczba stron: 168

Ranking: – Jeszcze nie czytałam





Tytuły: Kryształowy Anioł

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo:Wydawnictwo Literackie

Liczba stron: 550

Ranking: – Jeszcze nie czytałam




Tytuły: Zielone drzwi

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo:Wydawnictwo Literackie

Liczba stron: 350

Ranking: – 8/10




Tytuły: Makatka

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo:Wydawnictwo Literackie

Liczba stron: 373

Ranking: – 7/10




Tytuły: Huston mamy problem

Autor: Katarzyna Grochola

Wydawnictwo:Wydawnictwo Literackie

Liczba stron: 608

Ranking: – Jeszcze nie czytałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz