piątek, 25 stycznia 2013

To już jakaś ...?

Zaczynam dochodzić do wniosku, że to już jakaś choroba, skaza, skrzywienie czy coś w tym stylu albo chęć bycia w miarę oryginalnym. Sama nie wiem? O co chodzi? Na początku stycznia zaczęłam blogowanie, na serwisie blog.pl. Założyłam bloga, o nazwie szukam.blog.pl (usunięty), miał być o wszystkim i o niczym, o
życiu, mojej pasji, którą od kilku lat jest Polski Język Migowy (PJM) i o książkach, których czytanie polubiłam dzięki Grocholce. W międzyczasie odkryłam parę ciekawych blogów o książkach i doszłam do
wniosku, że żeby mieć ciasteczko i zjeść ciasteczko trzeba mieć je dwa, bo jak wiadomo, jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. W związku z tym Szukam stał się, Książek światem, jednak nadal mi coś nie pasowało? Szablon bloga to, że nie mam możliwości zbyt dużej ingerencji w jego wygląd i tak trafiłam tutaj, blog nazywa się tak samo Książekświat (http://ksiazek-swiat.blogspot.com/). Wygląda już tak, jak bym sobie tego życzyła albo przynajmniej zadowalająco, pierwszych notatek nie będę przerabiać, ale mam nadzieję, że przy następnych uda mi się osiągnąć ostatecznie taki efekt, jaki sobie zamierzyłam. A co do pozostałych kwestii, jakie chciałam poruszać w blogu, powstało też drogie dzieło małe i DUŻE, o czym to sprawdźcie sami.
Mam tylko nadzieję, że organizatorzy dwóch wyzwań, w jakich biorę udział, będą wyrozumiali i zaakceptują zmiany. Polecam również wyzwanie, jakie wymyśliłam ja.




Publikacja i link:
Blog

2 komentarze:

  1. naniosłam poprawki odnośnie zmienionego adresu bloga oraz podanych linków do recenzji
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń