piątek, 1 lutego 2013

Harry Potter, Joanne Kathleen Rowling,


Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 324
Punkty: 14/16


Przez siedem tomów uczęszczałam do Hogwartu razem z Harrym Potterem, chłopcem, o którym słyszeli wszyscy. Razem z Ronem Weasleyem, panikowałam na widok pająków, nawet nie próbowała dorównać Hermionie Granger w byciu najlepszą.
I tym razem nie będę opisywać wszystkich wydarzeń z tej wyprawy. Żałuję tylko jednego, że nie udało mi się zabrać na pamiątkę peleryny niewidki, zgubiłam gdzieś różdżkę, i nie pamiętam zaklęć, w pamięci muszą mi pozostać jedynie wydarzenia, jakich byłam świadkiem. A wszystkie przeżyte tam przygody były fajne od przejścia na peron po walki z dementorami.


Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: Harry Potter i Komnata Tajemnic
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 368
Punkty: 14/16



Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: Harry Potter i Więzień Azkabanu
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 460
Punkty: 14/16




Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: Harry Potter i Czara Ognia
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 768
Punkty: 14/16



Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: Harry Potter i Zakon Feniksa
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 959
Punkty: 14/16



Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: Harry Potter i Książę Półkrwi
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 704
Punkty: 14/16


Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: Harry Potter i Insygnia Śmierci
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 782
Punkty: 14/16








Publikacja i link:
Blog

Harry Potter i kamień filozoficzny/ Harry Potter i komnata tajemnic/
Harry Potter i więzień Azkabanu/ Harry Potter i czara ognia/Harry Potter i zakon Feniksa/Harry Potter i książę półkrwi/ Harry Potter i insygnia śmierci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz