wtorek, 19 lutego 2013

Pan Lodowego Ogrodu tom 1, Jarosław Grzędowicz 9

Autorka: Jarosław Grzędowicz
Tytuł: Pan Lodowego Ogrodu tom 1 
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Liczba stron: 560
Punkty: 12/16



Podróżowałam z Vuko Drakkainen po świecie Midgaard w nim przedstawia się jako Ulf Nitj`sefni - Nocny 
Wędrowiec nie powiem wam co to za świat, co się w nim dzieje, ale powiem, że była to mozolna wędrówka po ogromnych górach opisów. Miewałam w czasie tej wyprawy chyba pierwszy raz w swoim czytelniczym życiu myśli o jej porzuceniu. I nie wiem czy moja skłonność do perfekcjonizmu, czy jakiś nieodparty urok książki sprawił, że trwam na posterunku. Zakładam, że wrócę, do kolejnych trzech tomów Pana Lodowego Ogrodu choć wiem i czuję, że nie nastąpi to zbyt prędko. Pisząc to byłam pod koniec czytania książki. Czytając trzy ostatnie strony pomyślałam coś czego nie przypuszczałam wcześniej „o w mordę ja chce druga część”. Teraz też już wiem, że książka ta ma jednak jakiś urok. 



Wyzwania:
Czytam fantastykę52 książki, Tyle, ile mam 3,4 cm,  Pisz 52, Rok z polskimi autorami fantastyki.

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz