piątek, 22 marca 2013

Liebster Award


Dziś dowiedziałam się o otrzymanej nominacji do Liebster Award od Jadźki autora bloga Jadzias - Lifestyle, media, filmy,
 za co bardzo, ale to bardzo dziękuję. Ostatnio same dobre wydarzenia dzieją się w moim blogowym życiu, wygrałam w dwóch konkursach zdobywając trzy książki,  wczoraj też dostałam paczkę a co w niej było i od kogo o tym po weekendzie. Dziś też same dobre wieści nominacja i kolejna kniga tym razem w postaci Epub od Virtualo za udział w wyzwaniu 52, recenzja już po świętach.  Tylko jedno mnie zastanawia skąd świat się dowiedział że dziś obchodzę czwarty raz ćwierćwiecze :), że obdarza mnie takimi milusieńkimi niespodziankami? 

Ot zasady akcji, które pozwoliłam sobie skopiować od Jadźki:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”

Pytania i odpowiedzi ciekawe ile punktów za prawidłową :), coś mi się dziś na dowcip zebrało, zupełnie nie wiem dla czemu... dobra powaga, ot i ja uchylę rąbka tajemnicy o sobie...

1. Od jak dawna prowadzisz bloga?

Ten blog od 9 stycznia, ale miałam już epizod z blogiem o tu.

2. Ulubiony film?

To jest podchwytliwe, bo ciężko się zdecydować ale chyba będzie to - Pół żartem pół serio. 

3. O czym myślisz, kiedy rano otwierasz oczy?

Szczerze ostatnimi czasy, żeby mnie się tak chciało jak mnie się nie chce.

4. Złota rybka spełni jedno Twoje życzenie. O co ją poprosisz?

O szczęście dla mnie i moich bliskich.

5. Co cenisz w drugim człowieku?

Szczerość 

6. Czego nie akceptujesz w sobie?

Czasem jestem zbyt uparta.

7. Książka, która odmieniła twoje życie?

Nigdy w Życiu!, Katarzyny Grocholi - Zrobiła ze mnie mola książkowego :)

8. Co sprawia Ci radość?

Odpowiem może trochę przewrotnie - drobne radości, małe przyjemności, każdy mały sukces, ot tak jak wyżej tu coś wygram, tu mnie nominują, ale też kilka takich maluchów (zaprzyjaźnionych swoich jeszcze nie posiadam)  jak mi któryś powie, mając ze trzy lata że jestem sprytna, albo jak z radości że ciocia przyjechała z rozpędu nazwie mnie nawet babcią, jak cały dzień malucha się wstydzi a na koniec odwraca się i ni stąd ni zowąd mówi "A ku ku Kasia" itd. ....

9. Jakie miejsce na świecie chciałbyś/chciałabyś odwiedzić w przyszłości?

A mogą być trzy...? Australia, Dania i Kanada, kolejność przypadkowa. 

10. Jak wyobrażasz sobie swoją starość? 

No, nie tak daleko to ja nie wybiegam w przyszłość...

11. Czy zrobiłeś/zrobiłaś coś dobrego?

Codziennie się staram zrobić coś dobrego i czasem się udaję...

A to moja lista nominowanych blogów:



miaukotki, dziergotki i inne głupotki oraz ciut rzeczy poważnych


Kronika Chomika

Oby tak dalej, dobra robota.


Pytania...? I jak tu coś wymyślić..., żeby nie powtarzać, żeby oryginalnie itd. Myślę, że mam:

1. Chodziliście na wagary?
2. W oczekiwaniu na wiosnę, ulubiona pora roku?
3. Ulubiona książka?
4. Książka, której jeszcze nie przeczytaliście ale bardzo chcecie to zrobić?
5. Książka, nigdy nie dokończona?
6. Ulubiony kolor?
7. Ulubiony zwierzak?
8. Idealny prezent dla was?
9. Pierwsze ważne wydarzenie związane z prowadzeniem bloga?
10. Ulubiony autor?
11. Ulubiony zespół artysta?


To zapraszam do zabawy :) 










Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz