środa, 26 czerwca 2013

Nominacja - Blog Miesiąca Czerwiec

Postanowiłam zgłosić Książek świat do konkursu blog miesiąca czerwiec, nie licząc zbyt mocno na dostanie się do takiego grona, bo przecież blog nie jest oryginalny, jak na większości mu podobnych najwięcej na nim o książkach. Poczytalny jeszcze nie jest, bo działa dopiero od niespełna pół roku. Za to staram się aby był wyjątkowy. Za to po ostatnich zmianach wygląda, ślicznie. Na pytanie dlaczego to właśnie mój blog ma zostać blogiem miesiąca? Odpowiedziałam raczej mało: Bo jest mój? Przecież cokolwiek bym nie napisała  nie odda to tego co dać może, blogerowi takie wyróżnienie. Ale...



 ...odpowiedź jaką otrzymałam zaskoczyła mnie zupełnie.

Źródło, korespondencja email z administratorami blogmiesaca.blogspot.com


Jeśli jesteście tego samego zdania 
możecie oddać głos na Książek świat
zajmie to chwilę, raptem trzy kliknięcia:
1. Kliknąć na ten link Blog Miesiąca
2. W głosowaniu po prawej,
znajdź blog Książek świat, który ma 5 numer i zaznaczyć go
3. Już ostatnie kliknięcie to taki napis GŁOSUJ

lub

1. Polubić ten fan page
2. W komentarzu wpisać 5
3. Zatwierdzić Enterem i gotowe :)


A za wszystkie wykonane kliknięcia serdecznie dziękuje,

na pewno sprawią mi dużo uśmiechu i radości :)

Wyzwania
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz