sobota, 20 lipca 2013

Seven - ulubione okładki


Wczoraj próbowałam zrobić ranking do zabawy Hegh Five z bloga Recenzjum dotyczącej tym razem pięciu ulubionych okładek i jak zwykle przy tego typu klasyfikacjach wyszła mi nie taka liczba okładek jak powinna. Dla odmiany do dziesięciu też ciężko dobić...? Dlatego trochę się po denerwowałam, po dumałam i wyszło na to, że aby przybliżyć wam choć trochę mnie jako czytelnika powołuję do życia SEVEN*, czyli ranking tego co lubię w temacie książek oczywiście.  A siódemka wzięła się stąd,  za siedmioma górami za siedmioma lasami i siedmioma rzekami,  tydzień dzieci miał siedmioro zapewne siedmiu wspaniałych żyjących gdzieś w pobliżu siedmiu cudach świata tworząc szczęśliwą siódemkę.  Czasem dżokerem pojawia się ósmy cud świata, bo przecież wiemy nie od dziś że ósemka wygrywa :)

Ulubione okładki



1. Gildia Magów to moja ulubiona okładka, zarówno ze wszystkich okładek jak i okładek trylogii, której jest pierwszym tomem. A jest moją ulubioną zapewne ze względu na moje zamiłowanie do prostoty. Za to zmienione okładki trylogii zdrajcy będącej kontynuacja już nie przypadły mi tak do gustu... 


 



2. Niewiarygodne to czwarta część serii Pretty Little Liars. I tu nie jest tak, że podoba mi się tylko taj jedna bo każda ma coś w sobie. Jednak wśród dwunastu ta chyba najbardziej mi się podoba. Jednak na razie cała seria jeszcze przede mną. Ale okładki piękne i równie proste, czyli takie jak lubię najbardziej....









3. Droga do Nidaros pierwsza część cyklu Oko Jelenia. Dlatego, że drugi typ okładek jaki lubię to, okładki przypominające stare księgi... 









4. Czego niepodważalnym dowodem jest ta okładka. Zakazana magia, która skusiła mnie, aby rozpocząć przygodę z serią Septimus Hesp. 










5. Żeby nie było, że się ograniczam tylko do dwóch powyższych wymagań. Ta okładka to bajka... cudo. Och i ach... I jeszcze ten kolor magia....Piękny Morza szept. Bo czasem dobrze jest spojrzeć książce w oczy...









6.  ... jak się okazuję nie ograniczam się tylko do ludzkich oczu. Zwierzęta też mile widziane Magiczny Nuż, będący drugim tomem Mrocznych Materii.









Istoty chaosu - Kami Garcia
7. Na koniec pozostają Istoty chaosu... prostota w ciemnej oprawie.










Wyzwania:
Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

* Masz podobny problem z rankingiem pięć to za mało dziesięć za dużo. Spodobał Ci się temat Seven. Bierz baner linkuj do tego posta oraz powiadom mnie o tym w komentarzu pod tym postem (link), żebym mogła umieścić na blogu informację o Twoim Seven. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz