wtorek, 3 września 2013

Sierpień!

I zleciał i drugi miesiąc wakacji, znowu czas do szkoły :), ha ha ale ja już nie muszę od ładnych paru .... lat. Na początku tego miesiąca pisałam, " Ale na szczęście wszystko mija i wracam pełna nowej energii. " Jak zobaczycie za chwilę chyba trochę przeceniłam swoje siły względem tej energii. Sierpień najchętniej schowała bym do szuflady i nikomu nie pokazywała no, cóż jest mi z tym źle i wstyd. Jestem też zła na siebie że chyba was zawiodłam. Jedyne co mogę z tym zrobić to obiecać poprawę i obietnicy dotrzymać. :)

sIERPIEŃ


RECENZJE:

1. Piotr Kołodziejczak, Puść już mnie... - 42#

WYZWANIA:

Książka z filmem w tle - 0
Czytam fantastykę - 0
Trójka E-pik - 0
Tyle, ile mam 1,5 cm, zostaje 63,9 cm
52 książki, zostaje 10 książek i 19 tygodni
Pisz 52 + 21 wpisy i 19 tygodni
Rok z polskim autorami fantastyki - tym, razem 0 :(

STATYSTYKI:

Ilość odwiedzin * - 9610 (8675 + 935 )
Ilość obserwatorów/ fanów/ Google+ * - 65/64/75 (63/54/70)
Ilość postów *- 16 (22)
Ilość przeczytanych stron/ średnia dzienna * - ? dlaczego taki znaczek bo stron było przeczytanych więcej ale zrecenzowanych tylko 196 (2433/ 78)


Wyzwania:
 Pisz 52

Publikacja i link:
Blog

2 komentarze:

  1. Mi sierpień wypadł bardzo słabo i przeczytałam jedynie (niestety) 8 książek ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. We wrześniu na pewno będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń