piątek, 10 stycznia 2014

A cóż to za okazja?

A cóż to za okazja?

Z tortem i świeczką, marzenie do spełnienia... tak wczoraj blogowi Książek świat stuknął pierwszy rok. Z czego jestem ogromnie dumna i co poprawia moje samopoczucie pomimo chwilowego stanu przeziębieniowej niedyspozycji. 
Daruję sobie pokazywanie blogowych wyczynów w liczbach, bo to już jest tutaj w podsumowaniu roku 2013. Skupię się bardziej na blogowym aspekcie sprawy. 

Jak, to się zaczęło?

Coś minie podkusiło i tak powstał pierwszy post a potem już samo jakoś poszło i trwa nadal. 

Wzloty i upadki.

Były, są i zapewne będą jak przy wszystkich ludzkich działaniach. Nie da się tego uniknąć. Raz jest lepiej, raz gorzej ale generalnie blogowanie od roku stanowi część mojego życia i nie wyobrażam sobie aby było inaczej. Bo nawet jak mnie tu nie było przez czas jakiś to tęskniłam za tym miejscem prze ogromnie i zrobiłam wszystko co w mojej mocy by powrócić jak najszybciej. Dziś patrząc na pierwsze "recenzje" zaliczyć by je trzeba było do kategorii upadków, jednak jak to się mówi ćwiczenia czynią mistrza i z biegiem czasu zauważam w śród nich coraz więcej wzlotów.

Radości i smutki.

Podobnie jak w przypadku, wzlotów i upadków przeplatają się i towarzyszą, ale każda z takich radości przegania smutki  i od razu jest lepiej. Najwięcej radości sprawia jak chyba większości molom książkowym, każda "nowa" perełka na półce, czy w przypadku blogerów książkowych  każdy pozostawiony komentarz, każdy nowy fan czy obserwator. Ale są i smuteczki każdy ma z innych powodów, po za tym to nie okazja by o tym pisać.

Podziękowania 

w szczególności dla Jadźka pierwszego obserwatora Sylwii za pierwszy komentarz na blogu i Rosemarie za pierwszy komentarz do recenzji oraz swiatokiemjane za odwagę zostania uczestniczką wyzwania (oby takich odważnych jak Ty pojawiło się więcej) Oj, nie będę już tak wymieniać dziękuję Wam wszystkim razem i każdemu z osobna za to, że jesteście ze mną, pozostańcie nadal. 

Wielkie podziękowania,

również dla Aliny Białowąs pierwszej autorki, która zaproponowała książkę do recenzji oraz każdego z wydawnictw z którym współpracowałam w tym przełomowym pierwszym roku działalności 


Dziękuję :)


Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz