środa, 1 stycznia 2014

Było minęło, czyli jaki były rok 2013 wg KasikO


Ostatni dzień roku, zabawa do upadłego? Nim jednak nastąpi czas balu i serpentyn przedstawię podsumowanie minionego roku bloga Książek świat w pigułce większej lub mniejszej. Zapraszam :)





posty i RECENZJE:

167 postów, pierwszy pojawił się 9 stycznia rozpoczynając wir blogowych zmagań. Wśród wszystkich postów, z zapowiedziami, informacjami itp. pojawiło się także 21 postów nawiązujących do książek, które przeczytałam w erze przed blogiem. 48 postów to recenzje książek czytanych w minionym roku pierwsza była, Kristin Cast i P.C. Cast, Osaczona, a ostatnia Suzanna Collins, Igrzyska śmierci.

WYZWANIA:

Książki czytane w tym roku brały udział w następujących zmaganiach
Autorskim wyzwaniu, z dwoma uczestnikami : ( szkoda, że nie znalazło się więcej chętnych, Książka z filmem w tle - 6
Pierwszym do, którego postanowiłam dołączyć,  Czytam fantastykę - 25 co daje średnią 2 książek w miesiącu. Wymagana 1 :)
Przez  pół roku bawiłam się w  Trójka E-pik, raz udało mi się osiągnąć 3/3, w całości 3 x 3/3 :)
Sama dla siebie liczyłam Tyle, ile mam wzrostu, próbując osiągnąć 170 cm, uzbierałam 122,1, czyli mój książkowy wzrost nie ma nawet 150 cm w kapeluszu. Jako ciekawostkę najcieńsza książką była Sny 1 cm , najgrubszą, Grim: Pieczęć ognia i aż 5 cm. Ale to mnie nie zraża i spróbuje w nowym roku :)
Również sama dla siebie starałam się przeczytać 52 książki,  osiągnęłam wynik 48 książek co daje średnią 4 książek miesięcznie co za tym idzie zabrakło mi miesiąca na pełny wynik. Jednak gdyby nie mój kryzys pewnie dała bym radę, nic to spróbuję ponownie :)
Pisz 52 oj trzy razy przekroczyłam zamiary :)
Rok z polskim autorami fantastyki, udział od lutego i niestety tylko 5 książek ale mogło być gorzej...?

STATYSTYKI:

Ilość odwiedzin 12248, co daje średnio 1020 wejść miesięcznie i tylko około 35 dziennie.
Ilość obserwatorów/ fanów/ Google+  69/84/92
Najchętniej czytany post z liczbą 686 wejść - to ten, ciekawe dlaczego?
Ilość przeczytanych stron 16929, średnia miesięczna wychodzi 1410, a dzienna 46.

POZOSTAŁE WYDARZENIA:

Metamorfoza bloga 3 w porywach do 5
Jeden wywiad z autorem Piotrem Kołodziejczakiem.
Jeden konkurs, w którym do wygrania były dwie książki "Obca pamięć", Dana Krokosa, dzięki uprzejmości wydawnictwa Drageus.
Siedem współprac, stałych, okazjonalnych lub jeszcze innych
Dwa wygrane konkursy
Cztery nominację do Liebster Award i jedna do Bloga miesiąca

PIĘKNE, MIŁE I ZASKAKUJĄCE CHWILE, KTÓRE UCHWYCIŁAM:

Pierwszy egzemplarz recenzencki książki od autorki Aliny Białowąs - Dziękuję
Pierwsza współpraca z wydawnictwem Jaguar - Dziękuję :)
Pierwszy komentarz, obserwator....

Oj, starczy tego, bo się rozkleję. Zresztą i tak za dzień, za dwa, za chwilę czeka mnie inne podsumowanie :) 



Publikacja i link:
Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz