czwartek, 2 stycznia 2014

Wyzwania roku 2014

Nowy rok, nowe postanowienia, tuf nowe wyzwania czytelnicze, których jest do wyboru do koloru. Najchętniej gdybym mogła zgłosiła bym się do wszystkich, ale niestety czasu by mi pewnie zbrakło, dlatego po długim i żmudnym przeglądzie postanowiłam wybrać następujące wyzwania.

Wyzwania 2014





Dwa autorskie projekty:

Ma dar, ma moc


Polegające na czytaniu książek, w których bohaterowie mają jakieś nad przyrodzone moce, dary itp. szczegóły tutaj










Świat idealny...? 



Polegające na czytaniu książek ze światem stworzonym przez autora, a jego szczegóły znajdziecie tutaj











Pozostałe

Czytam fantastykę

CF - 2014 - logo
Tak, chyba z sentymentu. Było to pierwsze wyzwanie do którego zgłosiłam się w 2013 roku i w ogóle moim pierwszym blogowym wyzwaniem. Jego główna zasada to czytanie książek z gatunku fantastyki zresztą wszystko jest tutaj




Przeczytam, tyle ile mam wzrostu 

Do osiągnięcia 170 cm , w 2013 roku dobiłam do 122,1 cm. Może w tym się uda? Zasady tutaj








Grunt to okładka

NOWE AUTORSKIE WYZWANIE
Jako mała maniaczka książkowych okładek. Ta ładna, ta nie itd. Nie mogłam pozostać obojętna na takie wyzwanie. Zasady tutaj











Rekord 2014 

48 przeczytanych książek to nie jest wynik, którego nie dało by się poprawić, dlatego postanowiłam spróbować. Może uda mi się dobić do ubiegłorocznych upragnionych 52 książek? Szczegóły tutaj










Publikacja i link:
Blog

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że zasiliłaś szeregi wyzwania "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu". Nie wiem, czy zapuszczałaś się w rejony mojego podsumowania, w każdym bądź razie mnie się nie udało przeczytać 173. Może w tym roku się uda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zabrakło 47,9 cm, najważniejsze że jest wyzwanie i można wynik poprawić :)

      Usuń
  2. W kilku sama biorę udział a Twoje wyzwania autorskie brzmią bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, fajne te konkursy, ale mam za dużo pracy by wziąć w nich udział :/
    Chcesz wziąć udział w konkursie? Zapraszam na mojego bloga (drugi link)
    mlwdragron.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, też przeczytałam 48 książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, aby ci się udało ukończyć wszystkie wyzwania z pięknymi wynikami, większymi niż te 48. :-)
    U mnie na blogu również taki post, zapraszam do siebie.

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń